Barion Pixel

Blog

ÉRTÉKESÍTÉSFEJLESZTÉS

Progresszív értékesítés
DM vagy akvizíciós levél?

DM vagy akvizíciós levél?

A DM és az akvizíciós levelek kiváló értékesítést támogató eszközök, amelyet mégis sokan alábecsülnek, illetve nem használnak ki megfelelő mértékben. Pedig egy jól beállított levélküldő rendszer, egy megfelelő címlista és egy jó tartalom igazán magas eredményeket...

bővebben
Elég a kifogásokból!

Elég a kifogásokból!

Nagyon sok értékesítő egyszerűen belenyugszik abba, ha a potenciális vásárló kifogásol valamit a termék/szolgáltatás kapcsán. Egyszerűen hagyja kicsúszni a kezéből a dolgokat, lemond a sikerről, holott a kifogások valójában bújtatott kérdések, amelyek többsége...

bővebben
Hogyan válassz értékesítési vezetőt?

Hogyan válassz értékesítési vezetőt?

Az értékesítési vezető megfelelő kiválasztása kulcsfontosságú döntés a cég életében. Az értékesítési vezető felelőssége betanítani, továbbfejleszteni az értékesítőket, motiválni őket, ezáltal jobb eredményeket produkálni, kapcsolatot tartani a cég más szegmenseivel...

bővebben
Így válaszd meg az értékesítés idejét!

Így válaszd meg az értékesítés idejét!

Az értékesítés időpontjának megválasztása nagy mértékben befolyásolja az eredményt. Gondolj csak bele, milyen kellemetlen, amikor munka vagy épp tárgyalás közben keresnek fel egy „kihagyhatatlan ajánlattal”, ami teljesen kizökkent az adott témából. Egy rosszul...

bővebben
Értékesítést támogató eszközök

Értékesítést támogató eszközök

Maga a potenciális ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció csak egy kis része az értékesítésnek. Az eladást jól elő kell készíteni ahhoz, hogy az értékesítő a lehető legprecízebben tudja bemutatni a terméket/szolgáltatást, amit kínál és a sikeres üzletkötést követően...

bővebben
A sikeres értékesítés aranyszabályai

A sikeres értékesítés aranyszabályai

Az értékesítés sikerességét nagyban befolyásolja a értékesítő személyisége, alaptulajdonságai. Az eladáshoz szükséges készségek természetesen fejleszthetőek, ehhez azonban nyitottságra, elkötelezettségre van szükség és valamelyest le kell vetkőzni az egót, tehát az...

bővebben
Ügyfélközpontú értékesítés

Ügyfélközpontú értékesítés

Tudod, hogy szükséges van rá, tudod, hogy képes vagy megadni a vágyait, tudod, hogy segíthetsz elérni a céljait – de a vonal másik felén vagy személyes értékesítés során mindezt az ügyfél nem tudhatja mindaddig, míg ő maga fel nem ismeri, hogy amit kínálsz, az mankó...

bővebben

VEZETŐFEJLESZTÉS

Agilis vezetés
Kanban módszer a gyakorlatban

Kanban módszer a gyakorlatban

A Kanban alapvetően hirdetőtáblát jelent, ami lényegében a projectek vizuális megjelenítésére utal, amely egyrészt átláthatóvá teszi a project alakulását, másrészt egy hatékony kommunikációs eszközként is szolgál. Ahhoz, hogy megértsük, miért is van erre szükség,...

bővebben
Tévhitek az agilis cégvezetésről

Tévhitek az agilis cégvezetésről

Az agilis vezetés szemlélete egyre népszerűbb a cégvezetők körében, azonban mint minden irányelv esetében, itt is megjelent néhány tévhit, amit itt az ideje eloszlatnunk! Kétségkívül, ahogy a neve is mutatja, az agilis vezetés irányelvei alapján működő cégek...

bővebben
Lean menedzsment – sikeres működés, veszteségek nélkül!

Lean menedzsment – sikeres működés, veszteségek nélkül!

A lean egy olyan vállalatirányítási módszer, amelynek alkalmazásával radikálisan csökkenthető a kivitelezési idő, növelhető az ügyfélelégedettség és jóval termelékenyebbé tehető a cég. A lean önmagában „soványat” jelent, amely tökéletesen utal a menedzsment egyik...

bővebben
Így épül fel egy Scrum módszeren alapuló project

Így épül fel egy Scrum módszeren alapuló project

A feladatokat ciklusokban végzik el A Scum módszer egyik különlegessége, hogy a feladatokat néhány hetes iterációkra, más néven sprinterekre osztják fel. Az iterációk hossza különböző lehet, általában 1-3 hétre nyúlnak – a projectek pedig az alábbi keretben valósulnak...

bővebben
Az agilis vezetés előnyei

Az agilis vezetés előnyei

Az agilis szemléletű vezetés tengernyi előnyéről gyakorlatilag könyvet lehetne írni, a következő sorokban összegyűjtöttünk néhány pozitívumot, amellyel Te is számolhatsz, ha a módszer elemeit beépíted saját vállalkozásodba. Felgyorsul a fejlődés, az innováció Mivel az...

bővebben
Az agilis vezetés alapelvei

Az agilis vezetés alapelvei

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvend az úgynevezett agilis vezetői szemlélet, amelynek követésével, ahogy a neve is sugallja: egy igazán hatékony és sikeres cég fejleszthető. Ehhez azonban sokat kell tenni, ugyanis az agilis vezetési forma igen nagy...

bővebben
Válságkommunikáció
Ne engedd, hogy elhatalmasodjon a munkahelyi stressz

Ne engedd, hogy elhatalmasodjon a munkahelyi stressz

Készíthetünk válságkommunikációs tervet, átalakíthatjuk a projecteket, tehetünk bármit, egy cég akkor is csak akkor fog igazán jól működni, ha a vezetők és az alkalmazottak egyaránt jól érzik magukat. A koronavírus miatt a dolgozók többsége vagy otthoni munkára...

bővebben
Csak óvatosan!

Csak óvatosan!

Mint tudjuk a jelenleg kialakult helyzet miatt gazdasági visszaesés tapasztalható közel minden szektorban. Sok gazdasági elemző szerint az érdemi javulás 2021-től várható. A piaci szereplők kivárnak, bizonytalan a pénzügyi szektor és nincs ezzel másképp a termelési...

bővebben
A válság nem megszokott formája csapott le a világra

A válság nem megszokott formája csapott le a világra

Ahogy már korábbi cikkünkben is szó volt róla, a válságnak számtalan arca van és ahány formája, annyiféle út vezet a megoldáshoz. Milyen sajátos tulajdonságokkal rendelkezik a jelenlegi krízis? A válság szinte minden esetben hirtelen csap le, de általában vannak...

bővebben
Mit veszíthet a cég krízis idején?

Mit veszíthet a cég krízis idején?

„Mindent.” – hangzik általában a laikus válasz, azonban ha a cég proaktívan reagál a krízishelyzetre, nagy mértékben csökkenthetőek a károk. Ahhoz, hogy a válságos állapotból mielőbb kilábaljon a cég, fontos meghatározni, hogy egyáltalán milyen károkat szenvedett el....

bővebben
Milyen a jó válságkommunikátor?

Milyen a jó válságkommunikátor?

Válságos állapotban minden esetben ki kell jelölni egy olyan személyt, aki vállalja a válságkommunikátor szerepét. Tehát azt a személyt, aki vállalja a válsággal kapcsolatos információ továbbítást a cég képviseletében. A felelősségteljes posztra fontos tudni, hogy...

bővebben
Mit tehet a cég válság idején?

Mit tehet a cég válság idején?

Nagyon fontos tisztában lenni azzal, hogy a válság bármikor, bármelyik céggel előfordulhat, viszont fel lehet rá készülni! Ha már bekövetkezett a baj, akkor a legfontosabb, hogy nem szabad tétlenül várni a megoldást, hanem azonnal elő kell állni egy krízistervvel,...

bővebben
3 dolog, amivel biztosan számolnod kell válság idején

3 dolog, amivel biztosan számolnod kell válság idején

Ahogy már korábbi cikkünkben említettük, krízishelyzet bármikor, bármelyik céggel megeshet, amely azonnali cselekedetet igényel. A probléma ugyanis nem oldódik meg magától, sőt a krízis intenzitása az idő függvényében egyre csak növekszik. Válsághelyzet esetén a cég...

bővebben
A sikeres kríziskommunikáció aranyszabályai

A sikeres kríziskommunikáció aranyszabályai

Vezetőségbeli változások, tömeges kilépések, gazdasági buktatók, természeti katasztrófák, rosszindulatú konkurensek, vagy csupán egy alkalmazott rossz szóhasználata a cég képviseletében és máris megvan a baj. Nagyon sok cégvezető figyelmen kívül hagyja, hogy...

bővebben
A bizalomvesztés minimalizálása válság idején

A bizalomvesztés minimalizálása válság idején

Váláság idején fokozottan nagy figyelmet kell fordítani a hírnév megőrzésére. Miért is olyan fontos ez? Átlagadatok szerint a hírnév felépítésének, megőrzésének és visszaszerzésének nehézségi aránya 10-24 és 66%. Ha az ember végig gondolja, milyen sokat fektetett...

bővebben
Karizmatikus vezetés
Hogy adj elő karizmatikusan?

Hogy adj elő karizmatikusan?

Az, hogy valaki kívülről úgy néz ki a színpadon, mint aki oda született, nem csak adottság kérdése. Természetesen karizmatikus beszédre nem csak nagy közönség előtt van szükség, a mindennapi életben is számtalanszor veheted hasznát. Például egy üzleti megbeszélés...

bővebben
Karizmatikus vezetők négy jellemző szokása

Karizmatikus vezetők négy jellemző szokása

A karizmatikus embereket, vezetőket nem csak kisugárzásuk, megnyerő személyiségük, kiváló ötleteik kedvelik széles körben, hanem olyan szokásaik vannak, amelyek szimpátiát keltenek és azt az értést keltik, hogy hasznos kapcsolatra tettünk szert. Az alábbi cikkünkben...

bővebben
Ezek a legfontosabb vezetői tulajdonságok

Ezek a legfontosabb vezetői tulajdonságok

112 tulajdonság szerepelt abban a kutatásban, amelyet a válaszadók 1-től 7-ig terjedő skálán kellett értékelniük, mennyire fontosak vezetés szempontjából. Az úgynevezett GLOBE teszt kitöltőinek nem az észlelt (valós) vezetői tulajdonságokat kellett tehát megjelölniük,...

bővebben
A karizmatikus vezetés hatásai

A karizmatikus vezetés hatásai

Előző cikkeinkben sorra vettük a karizmatikus vezetők főbb jellemvonásait és bemutattuk, hogy egyes tulajdonságok, hogyan fejleszthetőek. Ezúttal a karizmatikus vezetés legfőbb előnyeit mutatjuk be. A sikeres vezetők legnagyobb honoráriuma nem a pénz, hanem az idő. Az...

bővebben
A karizmatikus vezető főbb jellemzői

A karizmatikus vezető főbb jellemzői

Bizonyára a te ismeretségi körödben is van olyan erős, közkedvelt személyiség, akinek soha nem jelentett gondot az ismerkedés, látszólag mindig tudja, hogy mit csinál és akinek a céljait rendszerint siker koronázza. A nagy kapcsolati tőke, a kiváló befolyásoló erő, a...

bővebben
A karizma fejleszthető

A karizma fejleszthető

De hogyan? Hangzik el a kérdés rögtön, ha ezt a kijelentést halljuk. Ahhoz, hogy erre a kérdésre választ tudjunk adni, először is tisztáznunk kell azt, hogy mit is értünk karizmatikus személyiség alatt. Az értelmező kéziszótár szerint a karizmatikus ember: „igen erős...

bővebben

CÉGFEJLESZTÉS

Változásmenedzsment
Hogyan irányíts távolról?

Hogyan irányíts távolról?

A távolról történő irányítás kétségkívül sokkal nehezebb feladat, mint mikor nap mint nap látod az alkalmazottaidat. A koronavírus miatt home office-ba kényszerült csapat esetében ez még inkább komolyabb kihívás, hiszen se a vezető, se az alkalmazottak nincsenek...

bővebben
A legzavaróbb dolgok videókonferencia esetén

A legzavaróbb dolgok videókonferencia esetén

A koronavírus járvány gyakorlatilag ránk kényszerítette a videókonferenciás beszélgetések aktív használatát. Skype, Zoom, Massanger, Viber – a cégek a legkülönbözőbb szoftverek segítségével igyekszenek legyőzni a csapattagok közötti távolságot. Fontos azonban, hogy a...

bővebben
A változásmenedzsment buktatói

A változásmenedzsment buktatói

Rengeteg önéletrajzban szerepel a rugalmasság, a kihívások utáni vágy, a változatos munkakör szeretete. Ennek ellenére nagyon kevés az az alkalmazott, aki valóban szereti a változásokat. Nagyon sok beosztott egész egyszerűen megijed, ha új tevékenységi kört kap,...

bővebben
Mitől jó egy változásmenedzser?

Mitől jó egy változásmenedzser?

Ahogy azt már korábban írtuk, a változtatás szükségessége egyszer minden céget utolér és sok esetben magára a cégvezetőre hárulnak a feladatok. Ha mégis úgy döntenél, hogy profi szakemberre bízod a változtatások megvalósítását, az interjúk előtt nem árt ha tisztában...

bővebben
Tippek, hogy távmunkában is hatékonyan folyjon a munka

Tippek, hogy távmunkában is hatékonyan folyjon a munka

Nem csak a munkavállalóknak, a munkáltatóknak is nehéz megszokni a változásokat. A legnagyobb kihívások egyike a hatékony otthoni munkavégzés. A rendszertelenül működő home office esetén könnyen elvész a bizalom, ezen felül pedig az évek során jól összekovácsolt...

bővebben
Sok cég az online világba költözött!

Sok cég az online világba költözött!

Sokak számára talán most válik teljesen világossá, miért is fontos cégvezetőként folyamatosan követni a változásokat, beleértve azokat a trendeket is, amelyek első hallásra teljesen idegennek tűnnek. Számos kereskedelmi cégnek a mai napig nincsen webáruháza, a social...

bővebben

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt.biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

JOGI NYILATKOZATOK

Adatvédelem: A feliratkozáskor és/vagy megrendeléskor kapott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk át. Bővebben: https://goroglaszlo.hu/adatvedelem

 

KAPCSOLAT

GATEWAY Consulting Kft.
Cím: 1095 Budapest, Tinódi utca 1-3. 2.em.44.
Email: hello@goroglaszlo.hu
Nyilvántartva: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 01-09-274295
Adószám: 23775620-2-43
Telefon: +3630 655 0142
Bankszámla adatok: 11600006-0000000-52442454

 

© 2023 | Gateway Consulting ászf | adatvédelmi nyilatkozat

0
    0
    Kosár
    A kosár üresIrány a webshop!