A módszertan
Bemutatkozás
30 évvel ezelőtt eldöntöttem, hogy vezetőfejlesztéssel akarok foglalkozni, és egy életre elköteleztem magam.
Megtanultam, értem, és tovább is tudom adni, hogyan lehet céget fejleszteni, a vezetőket karizmatikussá tenni.
Azt is tudom, hogy óriási különbség van a hatékonyság és az okoskodás között.
Szokatlan megközelítésem nem csak a vállalkozásokat, hanem az életeket is jobbá teheti.
Saját sikereim elsősorban a tudásban, az állandó fejlődésben, de különösen az ügyfeleim életében válnak láthatóvá.
Vallom a szabadság és a méltóság eszményeit, mert enélkül nincs haladás és jólét.
Önálló könyveim:
A siker alapelvei I.-II.-III.
Nulláról a csúcsra (életrajz)
Tanulásmódszertan
Progresszív értékesítés
A legtöbbet akkor tudsz profitálni, ha
» 50 – 300 millió Ft/év nettó árbevétel közötti vállalkozás vezetője vagy,
» A vállalkozásodból egy értékes vállalatot szeretnél felépíteni,
» Minden eddiginél nagyobb eredményeket akarsz elérni,
» Szeretnél egy rendszerek által menedzselt vállalkozást,
» Keresed a kivonulást az operatív céges teendőkből,
PROFESSZIONÁLIS CÉGFEJLESZTÉS 10 LÉPÉSBEn
Van, aki a vállalkozást látja,
én annak inspiráló vezetőit.

1. lépés
CÉGTESZT/KEZDJ ITT!
Mit?
Abban segítünk, hogy racionálisan lásd a céged erősségeit és gyengeségeit. Megtudhatod, mire kell fókuszálnod, és mi az amire nem.
Miért?
Jelenleg látod a céged pontos sarokszámait? Tudsz tényszerű megállapításokat tenni? Biztonságban vagy? Vagy kifejezetten bajban?
Hogyan?
Díjmentesen, és minden kötelezettség nélkül egy objektív rálátást kapsz a vállalkozásodra, amely a céged főbb területeinek állapotát mutatja. 56 Kérdés/felelet válaszadás, mely alapján az algoritmus grafikont készít.
lapozz ›››
2. lépés
titoktartás / nyilatkozat
Mit?
Egy tanácsadói nyilatkozatot adunk, amely a megbízás időtartamán túl, és a jogviszony fennállását követően is terhel bennünket.
Miért?
Az egyeztetések, és az ezt követő konzultációk során, a tudomásunkra jutott bármilyen belső céges információkról, ötletekről és tervekről, harmadik fél részére nem adunk ki, azokat nem valósítjuk meg sem saját, sem kapcsolt vállalkozások keretén belül.
Hogyan?
A tanácsadói Titoktartási nyilatkozat előzetes megküldése.
lapozz ›››
3. lépés
célkitűzések / elvárások
Mit?
Ez az egyeztetés a filmelőzetes, a konzultáció pedig maga a film! A díj, és kötelezettségmentes 2-3 órás konzultáción a legfontosabb dolog, hogy megnézzük, tudunk-e együtt dolgozni. Közösen azonosítjuk a célokat, amelyek a konzultáció sarokpontjai lehetnek.
Miért?
Tudnunk kell, ki a vállalkozást vezető személye, hogy néz ki a jelenlegi cégstruktúra, valamint az elvárások mennyire reálisak, és mennyire áll készen a vállalkozás az elvárt változásra?
Hogyan?
Egy párbeszéden alapuló egyeztetés, melynek célja az egymás megismerése az együttműködés tárgyát képező feladat feltérképezése. A névjegy melléklete, a Nulláról a csúcsra című önéletrajzi könyvem.
lapozz ›››
4. lépés
együttműködés / elköteleződés
Mit?
Megküldünk egy szerződés tervezetet, amelyben a konzultációs folyamat minden sarokpontja rögzítésre kerül, beleértve a kötelezettség,-és garanciavállalásunkat.
Miért?
Előre és szerződésben deklaráljuk a szerződés tárgyát, valamint a mind a megbízói és mind a megbízotti kötelezett vállalásokat.
Hogyan?
A mai kornak megfelelő e-szerződés megküldése és szignálása.
lapozz ›››
5. lépés
víziók / jövőtervek
Mit?
Meghatározzuk a vállalkozás három éves vízióját, majd az első egy éves konkrét célkitűzéseket. Ezt követően megvizsgáljuk, hogy az első számú vezető mennyire elégedett a jelenlegi helyzettel, ill. a jelenlegi struktúra mennyire felel meg annak, amit szeretne.
Miért?
Tudnunk kell, hogy a kritikus pontok kezelése a legfontosabb, vagy a vállalkozás jövőjét építjük. Elsősorban arra a területre kell koncentrálnunk, ahonnan a legjobb megtérülésre számíthatunk.
Hogyan?
Konkrétan megtervezzük a vállalkozás jövőjét.
lapozz ›››
6. lépés
vezetői kompetenciafejlesztés
Mit?
Elkezdődik a vezetői kompetenciafejlesztés a vállalkozás kulcsemberei részére. Bemutatjuk a cégfejlődés szakaszainak elkerülhetetlen lépéseit, és a vezetőből tulajdonos magatartás szabályait.
Miért?
Már most bevonjuk és közösen gondolkodunk a menedzsment tagjaival, hogy egy közös platformon keresztül gyorsabban tudjunk haladni a változtatási és az azt követő céllegörgető folyamatokban.
lapozz ›››
7. lépés
dolgozói kompetenciák
Mit?
Létrejön egy korrigált cégstruktúra, és minden dolgozó feladatát konkrétan látjuk. Lesznek olyanok, akik nem akarnak fejlődni a vállalkozással, emiatt a lehetőségteremtés mellett a szakmailag kompetens munkatársak beállítása.
Miért?
A munkatársak tudják a helyüket, feladataikat, ki mikor, miért kérheti számon őket, emiatt egy sokkal kiszámíthatóbb, nyugodtabb légkör teremtődik.
Hogyan?
Átfogó munkaköri leírások elkészítése, a bérezési és motivációs rendszer kialakítása. Feladatkörök, kompetenciák optimalizálása és/vagy összevonása.
lapozz ›››
8. lépés
üzleti tervezés / sarokpontok
Mit?
A konkrét éves árbevétel és profit növekedés meghatározása, és ennek tükrében a 3, 2, 1, ½, ¼, éves tervek kidolgozása. Tervek, grafikonok készítése és a kontroll pontok kijelölése.
Miért?
Soha nem az a lényeg mennyi egy vállalkozás árbevétele, hanem az, hogy abból mennyi az árrés-tömeg (profit). A fejlődéshez elengedhetetlen az üzleti terv elkészítése.
Hogyan?
A tervezést követően a felelősök kijelölése és a határidők meghatározása történik.
lapozz ›››
9. lépés
folyamattervezés, rendszerek
Mit?
Minden vállalkozásban 50-100 olyan sarokpont van, amelyek ha a helyükre kerülnek, a vállalkozás elkezd felívelni. Minden folyamatot átnézünk, és felállítjuk a saját rendszeredet. Rendszerek nélkül ne reménykedj áttörésben!
Miért?
Megismerjük, hogy a folyamatok milyen hatékonysággal működnek, és hol milyen módon kell korrigálni, ill. átszervezni az általános hatékonyság, de különösen a jövőtervek megvalósítása érdekében.
Hogyan?
A versenyképesség, a piacképesség, és a működőképesség rendszerbe tevése. A lényegre koncentrálunk, és az egyszerűség megszállottjaivá válunk.
lapozz ›››
10. lépés
cselekvési tervek, kontroll
Mit?
A meghatározott kompetenciák, és a folyamatok tükrében kialakítunk egy megvalósítási folyamatot. Mindent mérünk és pontos cselekvési tervet dolgozunk ki, hogy a működési folyamatok összehangoltak és koherensek legyenek.
Miért?
A stabilitást gyorsasággal kell kombinálni. A visszacsatolásnak megfelelően kiigazítjuk a fókuszunkat és tevékenységünket, hogy mindig közel járjunk az eredetileg meghatározott jövőtervhez képest. Egyszerű folyamat, de rendkívül nehéz egy külső tanácsadó nélkül megcsinálni.
Hogyan?
A kontroll/korrekció mentén meghatározzuk, hogy kinek milyen feladata van, és milyen határidővel. Mindezt, egy olyat ritmussal ötvözve, amely innovatív és pozitív attitűddel rendelkezik.
lapozz ›››
1. lépés
CÉGTESZT/KEZDJ ITT!
Mit?
Abban segítünk, hogy racionálisan lásd a céged erősségeit és gyengeségeit. Megtudhatod, mire kell fókuszálnod, és mi az amire nem.
Miért?
Jelenleg látod a céged pontos sarokszámait? Tudsz tényszerű megállapításokat tenni? Biztonságban vagy? Vagy kifejezetten bajban?
Hogyan?
Díjmentesen, és minden kötelezettség nélkül egy objektív rálátást kapsz a vállalkozásodra, amely a céged főbb területeinek állapotát mutatja. 56 Kérdés/felelet válaszadás, mely alapján az algoritmus grafikont készít.
lapozz ›››
2. lépés
titoktartás / nyilatkozat
Mit?
Egy tanácsadói nyilatkozatot adunk, amely a megbízás időtartamán túl, és a jogviszony fennállását követően is terhel bennünket.
Miért?
Az egyeztetések, és az ezt követő konzultációk során, a tudomásunkra jutott bármilyen belső céges információkról, ötletekről és tervekről, harmadik fél részére nem adunk ki, azokat nem valósítjuk meg sem saját, sem kapcsolt vállalkozások keretén belül.
Hogyan?
A tanácsadói Titoktartási nyilatkozat előzetes megküldése.
lapozz ›››
3. lépés
célkitűzések / elvárások
Mit?
Ez az egyeztetés a filmelőzetes, a konzultáció pedig maga a film! A díj, és kötelezettségmentes 2-3 órás konzultáción a legfontosabb dolog, hogy megnézzük, tudunk-e együtt dolgozni. Közösen azonosítjuk a célokat, amelyek a konzultáció sarokpontjai lehetnek.
Miért?
Tudnunk kell, ki a vállalkozást vezető személye, hogy néz ki a jelenlegi cégstruktúra, valamint az elvárások mennyire reálisak, és mennyire áll készen a vállalkozás az elvárt változásra?
Hogyan?
Egy párbeszéden alapuló egyeztetés, melynek célja az egymás megismerése az együttműködés tárgyát képező feladat feltérképezése. A névjegy melléklete, a Nulláról a csúcsra című önéletrajzi könyvem.
lapozz ›››
4. lépés
együttműködés / elköteleződés
Mit?
Megküldünk egy szerződés tervezetet, amelyben a konzultációs folyamat minden sarokpontja rögzítésre kerül, beleértve a kötelezettség,-és garanciavállalásunkat.
Miért?
Előre és szerződésben deklaráljuk a szerződés tárgyát, valamint a mind a megbízói és mind a megbízotti kötelezett vállalásokat.
Hogyan?
A mai kornak megfelelő e-szerződés megküldése és szignálása.
lapozz ›››
5. lépés
víziók / jövőtervek
Mit?
Meghatározzuk a vállalkozás három éves vízióját, majd az első egy éves konkrét célkitűzéseket. Ezt követően megvizsgáljuk, hogy az első számú vezető mennyire elégedett a jelenlegi helyzettel, ill. a jelenlegi struktúra mennyire felel meg annak, amit szeretne.
Miért?
Tudnunk kell, hogy a kritikus pontok kezelése a legfontosabb, vagy a vállalkozás jövőjét építjük. Elsősorban arra a területre kell koncentrálnunk, ahonnan a legjobb megtérülésre számíthatunk.
Hogyan?
Konkrétan megtervezzük a vállalkozás jövőjét.
lapozz ›››
6. lépés
vezetői kompetenciafejlesztés
Mit?
Elkezdődik a vezetői kompetenciafejlesztés a vállalkozás kulcsemberei részére. Bemutatjuk a cégfejlődés szakaszainak elkerülhetetlen lépéseit, és a vezetőből tulajdonos magatartás szabályait.
Miért?
Már most bevonjuk és közösen gondolkodunk a menedzsment tagjaival, hogy egy közös platformon keresztül gyorsabban tudjunk haladni a változtatási és az azt követő céllegörgető folyamatokban.
lapozz ›››
7. lépés
dolgozói kompetenciák
Mit?
Létrejön egy korrigált cégstruktúra, és minden dolgozó feladatát konkrétan látjuk. Lesznek olyanok, akik nem akarnak fejlődni a vállalkozással, emiatt a lehetőségteremtés mellett a szakmailag kompetens munkatársak beállítása.
Miért?
A munkatársak tudják a helyüket, feladataikat, ki mikor, miért kérheti számon őket, emiatt egy sokkal kiszámíthatóbb, nyugodtabb légkör teremtődik.
Hogyan?
Átfogó munkaköri leírások elkészítése, a bérezési és motivációs rendszer kialakítása. Feladatkörök, kompetenciák optimalizálása és/vagy összevonása.
lapozz ›››
8. lépés
üzleti tervezés / sarokpontok
Mit?
A konkrét éves árbevétel és profit növekedés meghatározása, és ennek tükrében a 3, 2, 1, ½, ¼, éves tervek kidolgozása. Tervek, grafikonok készítése és a kontroll pontok kijelölése.
Miért?
Soha nem az a lényeg mennyi egy vállalkozás árbevétele, hanem az, hogy abból mennyi az árrés-tömeg (profit). A fejlődéshez elengedhetetlen az üzleti terv elkészítése.
Hogyan?
A tervezést követően a felelősök kijelölése és a határidők meghatározása történik.
lapozz ›››
9. lépés
folyamattervezés, rendszerek
Mit?
Minden vállalkozásban 50-100 olyan sarokpont van, amelyek ha a helyükre kerülnek, a vállalkozás elkezd felívelni. Minden folyamatot átnézünk, és felállítjuk a saját rendszeredet. Rendszerek nélkül ne reménykedj áttörésben!
Miért?
Megismerjük, hogy a folyamatok milyen hatékonysággal működnek, és hol milyen módon kell korrigálni, ill. átszervezni az általános hatékonyság, de különösen a jövőtervek megvalósítása érdekében.
Hogyan?
A versenyképesség, a piacképesség, és a működőképesség rendszerbe tevése. A lényegre koncentrálunk, és az egyszerűség megszállottjaivá válunk.
lapozz ›››
10. lépés
cselekvési tervek, kontroll
Mit?
A meghatározott kompetenciák, és a folyamatok tükrében kialakítunk egy megvalósítási folyamatot. Mindent mérünk és pontos cselekvési tervet dolgozunk ki, hogy a működési folyamatok összehangoltak és koherensek legyenek.
Miért?
A stabilitást gyorsasággal kell kombinálni. A visszacsatolásnak megfelelően kiigazítjuk a fókuszunkat és tevékenységünket, hogy mindig közel járjunk az eredetileg meghatározott jövőtervhez képest. Egyszerű folyamat, de rendkívül nehéz egy külső tanácsadó nélkül megcsinálni.
Hogyan?
A kontroll/korrekció mentén meghatározzuk, hogy kinek milyen feladata van, és milyen határidővel. Mindezt, egy olyat ritmussal ötvözve, amely innovatív és pozitív attitűddel rendelkezik.
lapozz ›››
Kapcsolatfelvétel
KAPCSOLATFELVÉTEL
100 – 300 millió éves árbevételű cégeknek segítek
szervezetfejlesztéssel megduplázni a forgalmukat.
A Te vállalkozásod is lehet a következő!
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
JOGI NYILATKOZATOK
KAPCSOLAT
GATEWAY Consulting Kft.
Cím: 1162 Budapest Ákos utca 37/2.
Email: hello@goroglaszlo.hu
Nyilvántartva: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 01-09-274295
Adószám: 23775620-2-42
Telefon: +3630 655 0142
Bankszámla adatok: 11600006-0000000-52442454
© 2020 | Gateway Consulting | ászf | adatvédelmi nyilatkozat