A módszertan
Bemutatkozás
32 évvel ezelőtt eldöntöttem, hogy vezetőfejlesztéssel akarok foglalkozni, és egy életre elköteleztem magam.
Megtanultam, értem, és tovább is tudom adni, hogyan lehet céget fejleszteni, a vezetőket karizmatikussá tenni.
Azt is tudom, hogy óriási különbség van a hatékonyság és az okoskodás között.
Szokatlan megközelítésem nem csak a vállalkozásokat, hanem az életeket is jobbá teheti.
Saját sikereim elsősorban a tudásban, az állandó fejlődésben, de különösen az ügyfeleim életében válnak láthatóvá.
Önálló könyveim:
A siker logikája I.-II.-III.
Tanulásmódszertan
Progresszív értékesítés
Nulláról a csúcsra (életrajz)
A legtöbbet akkor tudsz profitálni, ha
» Kis- és középvállalkozás vezetője vagy,
» A vállalkozásodból egy értékes vállalatot szeretnél felépíteni,
» Minden eddiginél nagyobb eredményeket akarsz elérni,
» Szeretnél egy rendszerek által menedzselt vállalkozást,
» Keresed a kivonulást az operatív céges teendőkből,
PROFESSZIONÁLIS CÉGFEJLESZTÉS 7 LÉPÉSBEn
Van, aki a vállalkozást látja,
én annak inspiráló vezetőit.
1. lépés
CÉGTESZT
Mit?
Abban segítünk, hogy racionálisan lásd a céged erősségeit és gyengeségeit. Megtudhatod, mire kell fókuszálnod, és mi az amire nem.
Miért?
Jelenleg látod a céged pontos sarokszámait? Tudsz tényszerű megállapításokat tenni? Biztonságban vagy? Vagy kifejezetten bajban?
Hogyan?
Díjmentesen, és minden kötelezettség nélkül egy objektív rálátást kapsz a vállalkozásodra, amely a céged főbb területeinek állapotát mutatja. 56 Kérdés/felelet válaszadás, mely alapján az algoritmus grafikont készít.
lapozz ›››
2. lépés
titoktartás / nyilatkozat
Mit?
Egy tanácsadói nyilatkozatot adunk, amely a megbízás időtartamán túl, és a jogviszony fennállását követően is terhel bennünket.
Miért?
Az egyeztetések, és az ezt követő konzultációk során, a tudomásunkra jutott bármilyen belső céges információkról, ötletekről és tervekről, harmadik fél részére nem adunk ki, azokat nem valósítjuk meg sem saját, sem kapcsolt vállalkozások keretén belül.
Hogyan?
A tanácsadói Titoktartási nyilatkozat előzetes megküldése.
lapozz ›››
3. lépés
célkitűzések / elvárások
Mit?
Ez az egyeztetés a filmelőzetes, a konzultáció pedig maga a film! A díj, és kötelezettségmentes 2-3 órás konzultáción a legfontosabb dolog, hogy megnézzük, tudunk-e együtt dolgozni. Közösen azonosítjuk a célokat, amelyek a konzultáció sarokpontjai lehetnek.
Miért?
Tudnunk kell, ki a vállalkozást vezető személye, hogy néz ki a jelenlegi cégstruktúra, valamint az elvárások mennyire reálisak, és mennyire áll készen a vállalkozás az elvárt változásra?
Hogyan?
Egy párbeszéden alapuló egyeztetés, melynek célja az egymás megismerése az együttműködés tárgyát képező feladat feltérképezése. A névjegy melléklete, a Nulláról a csúcsra című önéletrajzi könyvem.
lapozz ›››
4. lépés
víziók / jövőtervek
Mit?
Meghatározzuk a vállalkozás három éves vízióját, majd az első egy éves konkrét célkitűzéseket. Ezt követően megvizsgáljuk, hogy az első számú vezető mennyire elégedett a jelenlegi helyzettel, ill. a jelenlegi struktúra mennyire felel meg annak, amit szeretne.
Miért?
Tudnunk kell, hogy a kritikus pontok kezelése a legfontosabb, vagy a vállalkozás jövőjét építjük. Elsősorban arra a területre kell koncentrálnunk, ahonnan a legjobb megtérülésre számíthatunk.
Hogyan?
Konkrétan megtervezzük a vállalkozás jövőjét.
lapozz ›››
5. lépés
vezetői kompetenciafejlesztés
Mit?
Elkezdődik a vezetői kompetenciafejlesztés a vállalkozás kulcsemberei részére. Bemutatjuk a cégfejlődés szakaszainak elkerülhetetlen lépéseit, és a vezetőből tulajdonos magatartás szabályait.
Miért?
Már most bevonjuk és közösen gondolkodunk a menedzsment tagjaival, hogy egy közös platformon keresztül gyorsabban tudjunk haladni a változtatási és az azt követő céllegörgető folyamatokban.
lapozz ›››
6. lépés
folyamattervezés, rendszerek
Mit?
Minden vállalkozásban 50-100 olyan sarokpont van, amelyek ha a helyükre kerülnek, a vállalkozás elkezd felívelni. Minden folyamatot átnézünk, és felállítjuk a saját rendszeredet. Rendszerek nélkül ne reménykedj áttörésben!
Miért?
Megismerjük, hogy a folyamatok milyen hatékonysággal működnek, és hol milyen módon kell korrigálni, ill. átszervezni az általános hatékonyság, de különösen a jövőtervek megvalósítása érdekében.
Hogyan?
A versenyképesség, a piacképesség, és a működőképesség rendszerbe tevése. A lényegre koncentrálunk, és az egyszerűség megszállottjaivá válunk.
lapozz ›››
7. lépés
cselekvési tervek, kontroll
Mit?
A meghatározott kompetenciák, és a folyamatok tükrében kialakítunk egy megvalósítási folyamatot. Mindent mérünk és pontos cselekvési tervet dolgozunk ki, hogy a működési folyamatok összehangoltak és koherensek legyenek.
Miért?
A stabilitást gyorsasággal kell kombinálni. A visszacsatolásnak megfelelően kiigazítjuk a fókuszunkat és tevékenységünket, hogy mindig közel járjunk az eredetileg meghatározott jövőtervhez képest. Egyszerű folyamat, de rendkívül nehéz egy külső tanácsadó nélkül megcsinálni.
Hogyan?
A kontroll/korrekció mentén meghatározzuk, hogy kinek milyen feladata van, és milyen határidővel. Mindezt, egy olyat ritmussal ötvözve, amely innovatív és pozitív attitűddel rendelkezik.
lapozz ›››
1. lépés
CÉGTESZT/KEZDJ ITT!
Mit?
Abban segítünk, hogy racionálisan lásd a céged erősségeit és gyengeségeit. Megtudhatod, mire kell fókuszálnod, és mi az amire nem.
Miért?
Jelenleg látod a céged pontos sarokszámait? Tudsz tényszerű megállapításokat tenni? Biztonságban vagy? Vagy kifejezetten bajban?
Hogyan?
Díjmentesen, és minden kötelezettség nélkül egy objektív rálátást kapsz a vállalkozásodra, amely a céged főbb területeinek állapotát mutatja. 56 Kérdés/felelet válaszadás, mely alapján az algoritmus grafikont készít.
lapozz ›››
2. lépés
titoktartás / nyilatkozat
Mit?
Egy tanácsadói nyilatkozatot adunk, amely a megbízás időtartamán túl, és a jogviszony fennállását követően is terhel bennünket.
Miért?
Az egyeztetések, és az ezt követő konzultációk során, a tudomásunkra jutott bármilyen belső céges információkról, ötletekről és tervekről, harmadik fél részére nem adunk ki, azokat nem valósítjuk meg sem saját, sem kapcsolt vállalkozások keretén belül.
Hogyan?
A tanácsadói Titoktartási nyilatkozat előzetes megküldése.
lapozz ›››
3. lépés
célkitűzések / elvárások
Mit?
Ez az egyeztetés a filmelőzetes, a konzultáció pedig maga a film! A díj, és kötelezettségmentes 2-3 órás konzultáción a legfontosabb dolog, hogy megnézzük, tudunk-e együtt dolgozni. Közösen azonosítjuk a célokat, amelyek a konzultáció sarokpontjai lehetnek.
Miért?
Tudnunk kell, ki a vállalkozást vezető személye, hogy néz ki a jelenlegi cégstruktúra, valamint az elvárások mennyire reálisak, és mennyire áll készen a vállalkozás az elvárt változásra?
Hogyan?
Egy párbeszéden alapuló egyeztetés, melynek célja az egymás megismerése az együttműködés tárgyát képező feladat feltérképezése. A névjegy melléklete, a Nulláról a csúcsra című önéletrajzi könyvem.
lapozz ›››
4. lépés
víziók / jövőtervek
Mit?
Meghatározzuk a vállalkozás három éves vízióját, majd az első egy éves konkrét célkitűzéseket. Ezt követően megvizsgáljuk, hogy az első számú vezető mennyire elégedett a jelenlegi helyzettel, ill. a jelenlegi struktúra mennyire felel meg annak, amit szeretne.
Miért?
Tudnunk kell, hogy a kritikus pontok kezelése a legfontosabb, vagy a vállalkozás jövőjét építjük. Elsősorban arra a területre kell koncentrálnunk, ahonnan a legjobb megtérülésre számíthatunk.
Hogyan?
Konkrétan megtervezzük a vállalkozás jövőjét.
lapozz ›››
5. lépés
vezetői kompetenciafejlesztés
Mit?
Elkezdődik a vezetői kompetenciafejlesztés a vállalkozás kulcsemberei részére. Bemutatjuk a cégfejlődés szakaszainak elkerülhetetlen lépéseit, és a vezetőből tulajdonos magatartás szabályait.
Miért?
Már most bevonjuk és közösen gondolkodunk a menedzsment tagjaival, hogy egy közös platformon keresztül gyorsabban tudjunk haladni a változtatási és az azt követő céllegörgető folyamatokban.
lapozz ›››
6. lépés
folyamattervezés, rendszerek
Mit?
Minden vállalkozásban 50-100 olyan sarokpont van, amelyek ha a helyükre kerülnek, a vállalkozás elkezd felívelni. Minden folyamatot átnézünk, és felállítjuk a saját rendszeredet. Rendszerek nélkül ne reménykedj áttörésben!
Miért?
Megismerjük, hogy a folyamatok milyen hatékonysággal működnek, és hol milyen módon kell korrigálni, ill. átszervezni az általános hatékonyság, de különösen a jövőtervek megvalósítása érdekében.
Hogyan?
A versenyképesség, a piacképesség, és a működőképesség rendszerbe tevése. A lényegre koncentrálunk, és az egyszerűség megszállottjaivá válunk.
lapozz ›››
7. lépés
cselekvési tervek, kontroll
Mit?
A meghatározott kompetenciák, és a folyamatok tükrében kialakítunk egy megvalósítási folyamatot. Mindent mérünk és pontos cselekvési tervet dolgozunk ki, hogy a működési folyamatok összehangoltak és koherensek legyenek.
Miért?
A stabilitást gyorsasággal kell kombinálni. A visszacsatolásnak megfelelően kiigazítjuk a fókuszunkat és tevékenységünket, hogy mindig közel járjunk az eredetileg meghatározott jövőtervhez képest. Egyszerű folyamat, de rendkívül nehéz egy külső tanácsadó nélkül megcsinálni.
Hogyan?
A kontroll/korrekció mentén meghatározzuk, hogy kinek milyen feladata van, és milyen határidővel. Mindezt, egy olyat ritmussal ötvözve, amely innovatív és pozitív attitűddel rendelkezik.
lapozz ›››
Kapcsolatfelvétel
32 éve, többezer vállalkozást segítettem piacvezetővé válni
a szervezet- és vezetőfejlesztés erejével.
A Te vállalkozásod is lehet a következő!
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
JOGI NYILATKOZATOK
KAPCSOLAT
GATEWAY Consulting Kft.
Cím: 1095 Budapest, Tinódi utca 1-3. 2.em.44.
Email: hello@goroglaszlo.hu
Nyilvántartva: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 01-09-274295
Adószám: 23775620-2-43
Telefon: +3630 655 0142
Bankszámla adatok: 11600006-0000000-52442454
© 2023 | Gateway Consulting | ászf | adatvédelmi nyilatkozat