Mint ahogy a szövegek és képek elrendezésével, a színek használatával és a különböző kiemelésekkel a grafikai anyagokon meg tudod határozni, hogy hova essen a potenciális ügyfél tekintete, úgy a fizikai üzleted jól átgondolt kialakításával is ugyanez elérhető. Bizonyára Neked is vannak olyan termékeid, amelyekre szeretnéd felhívni a vásárlók figyelmét – a vizuális értékesítés ebben lesz a segítségedre! A következő sorokban néhány egyszerű tippet hoztunk, amellyel növelheted a kosárértéket!

Játék a színekkel

Minden üzletnek van olyan terméke, amelyet szeretne fókuszba helyezni. Ezeket a termékeket több vásárló fogja szemügyre venni, ha olyan helyre teszed, amely színben eltér az üzlet többi részétől. Ha az üzlet falát nincs is lehetőséged átfesteni, de egy jó plakát, egy színes display segíthet ebben! Érdemes erőteljes, élénk színeket használni, amelyek vonzzák a tekintetet!

Legyen mondanivalója a polcoknak!

Képzelj el egy próbababát öltönyben, gyönyörű, értékes órával a csuklóján, amint kezet fog egy másik hasonlóan elegáns öltözetbe bújtatott kirakatbábuval. Mennyivel többet sugall ez az összkép, mintha egyszerűen ki lenne téve a polcra egymás mellé az óra és a ruhakollekció! Az ember szinte bele tudja magát képzelni, ahogy ő maga köti meg a sikeres üzletet ebben a ruhában. Szinte minden terméket fel lehet öltöztetni kreatív elemekkel, amelyek szinte megszólítják a vásárlókat történeteikkel.

Ne hagyj üres helyeket!

Használd ki az üzleted minden pontját – az üres polcok a szegény árukínálatról árulkodnak, a üres sarkokat, illetve egyéb külső-belső területeket pedig feltétlenül érdemes kihasználni! Akár szokatlan, igazán kreatív design elemekben is gondolkodhatsz, ha épp nincs olyan áru, amellyel teljesen feltölthetnéd a helyet. Például egy kreatív design álló lámpa vagy léteznek olyan félbevágott tárgyak, amelyeket, ha a falra felszerelsz úgy tűnik, mintha éppen szellemként suhannának át rajta. Ha ez alá helyezel terméket, biztosan nagyobb lesz az adott áru sikere!